Відеозапис цього свята можна переглянути тут
Який чудовий день! Який чарівний день!
А скільки вже гостей на нашім святі!
А скільки прозвучить тут радісних пісень —
Їх заспівають першокласники завзяті!
Сьогодні свято в них, лунати буде сміх!
Вони вже букви вивчили й читають.
Тож свято це для них і свято це для всіх!
Для тих, які вершини підкоряють!
Який чудовий день! Який чарівний день!
А скільки вже гостей на нашім святі!
А скільки прозвучить тут радісних пісень —
Їх заспівають першокласники завзяті!
Сьогодні свято в них, лунати буде сміх!
Вони вже букви вивчили й читають.
Тож свято це для них і свято це для всіх!
Для тих, які вершини підкоряють!
Зустрічайте своїх любих донечок і синочків оплесками.
Діти під музику входять і стають півколом. Сьогодні вони прощаються з першим
класом.
1. День сьогодні
такий незвичайний,
Сонце встало, умите в росі.
Скликав в школу нас дзвоник останній
Ми на свято зібрались усі.
Сонце встало, умите в росі.
Скликав в школу нас дзвоник останній
Ми на свято зібрались усі.
2. Увага! Увага!
У нас сьогодні
свято!
Приходьте до нас
в гості всі:
Сестрички,
братики, бабусі, дідусі,
А також любі наші
мами й тата!
3. Дізнайтесь, які ми тепер
красномовні,
Послухайте наше виразне читання,
Таночки й пісні у нашому виконанні.
І разом віддячимо вірному другу,
Що нам допоміг подолати науку.
Послухайте наше виразне читання,
Таночки й пісні у нашому виконанні.
І разом віддячимо вірному другу,
Що нам допоміг подолати науку.
4. На травневім видноколі
зайнялась зоря!
Свято в школі! Свято в школі! Свято
БУКВАРЯ!
5. Ясне сонечко проміння
Посилає щедро в клас.
Це воно, напевно, знає,
Що сьогодні свято в нас.
6. Ми всіх гостей вітаємо
І дуже вам радіємо,
Усі вже букви знаємо,
Книжки читати вміємо.
І дуже вам радіємо,
Усі вже букви знаємо,
Книжки читати вміємо.
7. В першім класі урочистий
День прощання з Букварем.
Тож нехай лунає пісня!
Всіх вітаємо з цим днем!
Учні виконують пісню «А ми
любимо читати»
1.У чудовий світ казковий, в таємничий світ
Відкриває двері школа нам з дитячих літ,
І веде нас по доріжках за дзвінком дзвінок.
Сторінки гортає книжка,
Ля-ля-ля-ля, ля-ля-ля-ля,
Добрий гном і Білосніжка,
Ля-ля-ля-ля, ля-ля-ля-ля,
Нам дають урок.
Відкриває двері школа нам з дитячих літ,
І веде нас по доріжках за дзвінком дзвінок.
Сторінки гортає книжка,
Ля-ля-ля-ля, ля-ля-ля-ля,
Добрий гном і Білосніжка,
Ля-ля-ля-ля, ля-ля-ля-ля,
Нам дають урок.
2.Карабаси-Барабаси теж у гості звуть.
Наші друзі в кожнім класі у книжках живуть.
І навчать нас, неодмінно, як творить добро
Неслухняний Буратіно,
Ля-ля-ля-ля, ля-ля-ля-ля,
Ніжна дівчинка Мальвіна,
Ля-ля-ля-ля, ля-ля-ля-ля,
І сумний П’єро.
Наші друзі в кожнім класі у книжках живуть.
І навчать нас, неодмінно, як творить добро
Неслухняний Буратіно,
Ля-ля-ля-ля, ля-ля-ля-ля,
Ніжна дівчинка Мальвіна,
Ля-ля-ля-ля, ля-ля-ля-ля,
І сумний П’єро.
3.П’ятачок із Вінні-Пухом – хто не радий їм?
Ця весела книжка стала другом нам усім.
Навіть сонце здивувалось, що не видно нас
А ми просто зачитались,
Ля-ля-ля-ля, ля-ля-ля-ля,
Ми читали і сміялись,
Ля-ля-ля-ля, ля-ля-ля-ля,
Веселився клас.
Ця весела книжка стала другом нам усім.
Навіть сонце здивувалось, що не видно нас
А ми просто зачитались,
Ля-ля-ля-ля, ля-ля-ля-ля,
Ми читали і сміялись,
Ля-ля-ля-ля, ля-ля-ля-ля,
Веселився клас.
8. Є книг багато – мудрих і повчальних,
Товстих, тонких, барвистих, наче жар.
Але одна із них книжкам усім начальник
І звуть її по-простому - БУКВАР.
Але одна із них книжкам усім начальник
І звуть її по-простому - БУКВАР.
9. Він нас повів по буквах, як по
східцях,
Як по життю, по сторінках своїх.
І от привів, нарешті, подивіться,
У мудрий світ чудесних скарбів –
книг!
10. Буквар взяли ми перший раз,
Коли прийшли у перший клас.
І
як нам радісно сказати:
Тепер вже вміємо читати!
11. Букви залюбки вивчали,
Знаєм всі від А до Я.
Вже сторіночку останню
Прочитали з букваря
12. Літера перша і перше слово,
З книжкою перша серйозна розмова.
Перша сторінка і друга сторінка.
Перша тривога і перша оцінка!
13. Старались ми не марно,
Кривуль ніде нема.
І ручка пише гарно,
Виписує сама.
І літеру, і кому,
І крапку на кінець.
І вже несем додому
В подяку «МОЛОДЕЦЬ!»
Ведуча: Свято Букваря, а самого Букварика чомусь немає. Діти, давайте його
покличемо.
14. Букварику, заходь до нас!
Тебе чекає перший клас.
Заходь до нас на свято,
Тебе будем вітати!
Учні виконують пісню «Букварик»
Н. Май.
Мій букварик, мій букварик – він найкращий друг.
Прокидаюсь, посміхаюсь і беру до рук.
Буква «а» на зірку схожа, буква «о» - проста,
Гарно вчитись допоможе книжка золота.
Прокидаюсь, посміхаюсь і беру до рук.
Буква «а» на зірку схожа, буква «о» - проста,
Гарно вчитись допоможе книжка золота.
Приспів:
Завдання просте – а, бе, ве, ге, де.
Хто такий букварик має, той не пропаде. / 2 рази
Завдання просте – а, бе, ве, ге, де.
Хто такий букварик має, той не пропаде. / 2 рази
Треба всім старанно вчитись, знати головне:
Книжка ця – найкраща в світі – виручить мене.
Буква «а» на зірку схожа, буква «о» - проста,
Гарно вчитись допоможе книжка золота.
Книжка ця – найкраща в світі – виручить мене.
Буква «а» на зірку схожа, буква «о» - проста,
Гарно вчитись допоможе книжка золота.
Приспів:
Завдання просте – а, бе, ве, ге,де.
Хто такий букварик має, той не пропаде. / 2 рази
Завдання просте – а, бе, ве, ге,де.
Хто такий букварик має, той не пропаде. / 2 рази
Під час пісні з’являється Буквар.
Буквар: Дякую, що не забули про мене і запросили на свято.
Я
мандрую по країнах, я з абеткою дружу.
І малечу, як
зустріну, грамоті одразу вчу.
Я щасливий
дуже –дуже
І тому тепер
радію, що всі діти в першім класі
Вже читати
гарно вміють!
От ми гуртом
і розберем, як ви мене учили.
Чи всі зі
мною, Букварем, весело дружили?
15. Гей, букви-значки, як бійці на парад,
Дружно
і швидко шикуйтеся в ряд!
Кожна
в належному місці стоїть.
І
називається це алфавіт!
16. Літери! На лінійку шикуйсь! До здачі
останнього урочистого рапорту товаришу Буквареві стояти струнко!
17.
Товаришу Букварик! На свято прощання з тобою зібрались усі! До
проведення свята готові!
18. За час навчання у першому класі вивчено
33 літери українського алфавіту, що допоможе нам вивчити всі мови світу!
19. Оволодівши грамотою, всі учні стали
справжніми школярами!
20. Учнями 1-Б классу перечитано, недочитано,
зачитано до дірок 100 художніх книжок!
21. Списано, переписано, недописано в зошитах
багато десятків сторінок!
22. Загублено 5 поганих звичок, 70 ручок, 40
олівців, з десяток гумок, 30 ґудзиків, 17 лінійок, 28 гривень 49 копійок!
23. Над важкими задачами «поламано» 5 голів,
зламано 4 стільці, двоє дверей, 6 замків у портфелях!
24. Клас живе цікаво і не збирається
зупинятися на досягнутому!
Всі разом: Рапорт зданий!
Буквар: Ой-ой-ой! Оце навчив! Оце дожився! Який жах!
25.
Букварику, не сумуй! Не журися! Ми просто пожартували! Ми гарно
вчилися і багато знаємо!
Буквар: Мені треба заспокоїтись!
Ведучий: Ну тоді сідай і послухай пісню, яку підготували
для тебе школярі.
Учні виконують пісню «Вчимося в нашій школі»
Вчимося в нашій
школі,
Ми ходим в
перший клас.
Проблем у нас
доволі,
Ну пожалійте нас.
Приспів:
Собі уявіть,
собі уявіть,
Проблем у нас
доволі.
Собі уявіть,
собі уявіть,
І пожалійте нас.
Уроки такі
довгі,
Немає їм кінця.
А хочеться
погратись,
Сховатись за
стільця.
Приспів.
Читати ми
навчились,
Писати гарно
теж.
Ніколи не
лінились,
Невдаху не
знайдеш.
Приспів.
Нас школа
поєднала,
Здружились добре
ми,
І світ нам
відкривала
В незвідані
світи.
Приспів.
Дорослі ми вже
діти,
Ніяк не малюки,
Бо цілий рік у
школі
Учились
все-таки.
Приспів.
Буквар: Ну гаразд! Тепер мені стало краще!
Рік
швидко промайнув,
Ви
підросли і помужніли.
Тепер вже
знаєте багато
І гарно
вмієте читати!
Тож вам я
хочу на прощання
Поставить
різні запитання,
Щоб
знати, а чи можна вас
Перевести
у другий клас.
(Віддає ведучому завдання)
Ведучий: (читає запитання учням)
-
Скільки букв в
українському алфавіті?
-
Як називається наше місто?
-
Яка літера
стоїть остання в алфавіті?
-
Яка шоста літера алфавіту?
-
Скільки
голосних звуків в українській мові?
-
Скільки букв у слові
«школа»?
-
Яка буква починає алфавіт?
-
Яка буква не
позначає звука?
Молодці! Наступне завдання від Букварика –
загадки:
1. Тридцять троє немовлят
На постелі білій сплять.
Ти зумій їх згрупувати,
Зможеш слово прочитати. (Букви)
2.Вона
вкладається в книжки, щоб не шарпать сторінки.
Дуже
проста відгадка: цей предмет - …(закладка).
3.Я негарно написала,
А вона усе злизала.
Олівців моїх сусідка,
Ця вертлява-буквоїдка. (Гумка)
А вона усе злизала.
Олівців моїх сусідка,
Ця вертлява-буквоїдка. (Гумка)
4. Є чарівник у
школі в нас,
Ану впізнайте, хто він!
Озветься – тиша йде у клас,
Озветься ще раз – гомін.
Щоб не спізнитись на урок
Нам голос подає … (Дзвінок)
Ану впізнайте, хто він!
Озветься – тиша йде у клас,
Озветься ще раз – гомін.
Щоб не спізнитись на урок
Нам голос подає … (Дзвінок)
5. На базарі їх не
купиш, на дорозі не знайдеш,
І не зважиш на терезах, і ціни не підбереш.
На уроках, в книжці, в школі почерпнеш ти їх доволі.
І назавжди у житті стануть друзями тобі. (Знання)
І не зважиш на терезах, і ціни не підбереш.
На уроках, в книжці, в школі почерпнеш ти їх доволі.
І назавжди у житті стануть друзями тобі. (Знання)
Молодці! І з цим завданням ви впорались. А тепер, нарешті,
останнє:
Прочитайте слова, переставляючи букви в
будь-якому порядку:
АЛОКШ ТОШИЗ ЧКАРУ
ЛКАС ДОКАШ ЧЕУНЬ
ВАРБУК РКЙАДЕ КАЛИКУНІ
Ведучий: Ну що ж я бачу ви добре вивчили букви, вмієте складати слова з
них, читати.
26. Не тільки вмієм ми
читати,
Із різних букв
слова складати.
А ще й малюєм гарно
ми
Ось послухайте самі!
Учні виконують пісню «Олівці-малівці»
Олівці-малівці
Давним-давно на світі не було кольорів
Навколо чорно-білим було все і сумним.
Тоді взяли яскравих ми кілька олівців
І світ розмалювали, щоб став він чарівним.
Тюльпану дарувала червоний оксамит,
Нехай він наче вогник надією горить.
Оранжевим зробила солодкий апельсин,
Смачний і соковитий на всіх лише один.
Навколо чорно-білим було все і сумним.
Тоді взяли яскравих ми кілька олівців
І світ розмалювали, щоб став він чарівним.
Тюльпану дарувала червоний оксамит,
Нехай він наче вогник надією горить.
Оранжевим зробила солодкий апельсин,
Смачний і соковитий на всіх лише один.
Приспів:
Олівці-малівці, олівці-молодці,
Оживаєте ви у моїй руці.
Олівці-малівці, олівці-молодці,
Оживаєте ви у моїй руці.
Оживаєте ви у моїй руці.
Олівці-малівці, олівці-молодці,
Оживаєте ви у моїй руці.
А сонце замалюю я жовтим олівцем,
Воно мене зігріє промінчиком за це.
Зелена фарба робить з листочками дива,
Вкриває землю килим смарагдова трава.
Небесної блакиті додам я у струмки,
Нехай собі мандрують до синьої ріки.
Ліловим намалюю я сливи й баклажан,
Найкращі два малюнки і сповнення бажань.
Воно мене зігріє промінчиком за це.
Зелена фарба робить з листочками дива,
Вкриває землю килим смарагдова трава.
Небесної блакиті додам я у струмки,
Нехай собі мандрують до синьої ріки.
Ліловим намалюю я сливи й баклажан,
Найкращі два малюнки і сповнення бажань.
Приспів:
Олівці-малівці, олівці-молодці,
Оживаєте ви у моїй руці.
Олівці-малівці, олівці-молодці,
Оживаєте ви у моїй руці.
Оживаєте ви у моїй руці.
Олівці-малівці, олівці-молодці,
Оживаєте ви у моїй руці.
Приспів: Олівці-малівці, олівці-молодці,
Оживаєте ви у моїй руці.
Олівці-малівці, олівці-молодці,
Оживаєте ви у моїй руці.
Оживаєте ви у моїй руці.
Олівці-малівці, олівці-молодці,
Оживаєте ви у моїй руці.
Ведучий: Пісні й танці нерозлучні
з давніх пір у класі цім.
Зустрічайте! Наші учні в
танцях просто молодці!
ТАНОК З ПАРАСОЛЬКАМИ
Ведучий: позаду
залишається нелегкий перший рік навчання у школі. І на порозі другого класу
естафету від Букварика приймають нові підручники, які навчатимуть вас, любі
діти, далі. Букварику, веди своїх
подружок до нас. Познайомимось!
Буквар: Всі літери прочитані! Усіх їх 33!
Тепер усіх
навчатимуть підручники нові!
Мені на зміну прийде «Читанка»
нова,
Вона
відкриє вам читацькії дива.
А з нею ще й сестриця
загадкова…
Така розумна «Рідна мова».
Читанка: Я Читанка – нечитана,
Навчатиму
ваш клас.
Я з
вами говоритиму і вислухаю вас.
Букварику,
мій братику,
Розумна
голова!
Твої
веселі літери складуть мої слова.
А ти
спочинь до вересня,
Чи
просто погуляй,
Букварику,
мій братику,
Спасибі, прощавай!
Рідна мова: Я не з лісу, я не з поля - нелегка у мене доля.
Через
радість та біду я з віків до вас іду.
Я
дитину колисала, Батьківщину захищала,
І
від роду і до роду зберігала свою вроду.
Всі народи мову мають, всі пісень своїх співають.
Я
завжди вас буду вчити рідним словом дорожити!
Математика: Знайомі з математикою, друзі?
Я так за вас
радію нині дуже,
Щоб розв’язать задачу, треба вміть читати.
Під силу вам тепер
мої завдання.
Ви покажіть й на
математиці старання,
Бо сучасні діти все повинні вміти:
Грамотно писати,
множити й ділити.
Ще повинні вміти
рідний край любити,
Школу і родину,
нашу Україну.
Читанка: Діти, а ви хочете з нами подружитись? Тож давайте подякуємо Букварикові за добру
науку і попрощаємося з ним.
Всі разом: Прощавай, Букварику! Наш найкращий друже! Ми
тобі, Букварику, дякуємо дуже!
Буквар: Прощавайте! Нехай щастить!
Рідна мова: Добре знає дітвора, що найкраще свято ГРА!
Матемтика: Щоб були в порядку нерви –
поспішаєм на перерву!
Читанка: Перерва для всіх це справжнісіньке свято!
Всі разом: Тож кличемо всіх на перерву відпочивати!
Учні виконують пісню «Перерва»
Ведучий: Дійсно, перерва справжнє
свято для школярів. А раз маємо перерву,
пропоную погратись в ігри. Спочатку школярам, а потім батькам.
З тобою хочеться мені зіграти, друже, в «Так чи ні»
Тобі питання задаю, готуй же відповідь свою.
1. Скажи, співає сом пісні? Не гайся з відповіддю!
2. Чи вміє плавати гусак? Ну що на це ти скажеш?
3. А крокодили на сосні свої будують гнізда?
1. Скажи, співає сом пісні? Не гайся з відповіддю!
2. Чи вміє плавати гусак? Ну що на це ти скажеш?
3. А крокодили на сосні свої будують гнізда?
4.
Узори пишні на вікні мороз малює взимку?
5. Чи достигають навесні пшениця й жито в полі?
5. Чи достигають навесні пшениця й жито в полі?
6.
Чи може вище гір літак у вишину злетіти?
7.
Чи правда це, що вовк усмак наївся груш і
яблук?
8.
Ріка біжить у далині. Чи є у неї ноги?
9.
А під кінець скажи мені, цікава гра у «Так чи
ні»?
Гра для батьків «Впізнай свою дитину»
Ведучий: Перерва, як завжди, скінчилася швидко.
І знову дзвінок нас гука
на урок,
Та ми не сумуєм,
всідаємось миттю
І робимо ще один крок до
зірок.
Сьогодні наші учні підготували гуморески про шкільне життя.
Першачки усі швиденькі,
І рухливі, і меткі.
В вересні були маленькі,
В травні виросли які!
А про перші наші кроки
І круті стежинки
Нагадають вам, напевно,
Веселі смішинки.
Сьогодні надворі така хуртовина,
Що, певно, до школи не підеш ти, сину!
Ну що ж, так і бути, — Петрусь
промовляє, —
Тоді я, матусю, піду погуляю.
Школярика вчитель
спитав
- Хто приклад тобі
розв'язав?
Бабуся, матуся чи
тато?
- Не можу я точно
сказати, -
Бо вчора зарано ліг
спати.
Зробити
все вдалось Тарасу:
І їв, і спав, і м’яч ганяв,
Кіно дивився й душ приймав,
По телефону розмовляв,
З комп’ютером чимало мав мороки,
Не мав лиш часу на уроки.
За перерву Мишко встиг насмішити в класі всіх.
На перилах покатався. Потім в шафу заховався.
Десь залізти встиг у фарбу, кинути портфель під парту.
До буфету він помчав. Раптом дзвоник на урок.
Та в Мишка спокійні нерви, бо урок мине за мить
Ну а потім знов перерва. Встигне булочку купить.
Ой, нема де правди діти,
Було всяке серед нас:
Той у школі звик шуміти,
Було всяке серед нас:
Той у школі звик шуміти,
Той урок не хотів вчити,
Той запізнювався в клас.
Та такого не було,
Щоб робив це хтось на зло,
Бо усі ми повсякчас,
Любим школу рідну й клас!
Той запізнювався в клас.
Та такого не було,
Щоб робив це хтось на зло,
Бо усі ми повсякчас,
Любим школу рідну й клас!
Ведучий: На цьому наше свято
закінчується, але шлях до знань тільки розпочався. І сьогоднішнє свято – одна
із сходинок шкільного життя, яку учні подолали власною працею. А зараз вони подарують
усім яскравий таночок.
ТАНОК З ІГРАШКАМИ
«МАЛЕНЬКАЯ СТРАНА»
Немає коментарів:
Дописати коментар