неділя, 3 квітня 2016 р.

Катя Бужинская -"Україна-це ми!"


Чудова пісня до першого уроку. Діти співають з великим захопленням.
 Слова  пісні:
Народились ми в Україні,
На Поліссі, на Буковині,
На Поділлі і на Волині,
Біля сивих Карпат і в Криму.


Краю рідний мій, любий краю,
Якщо хтось мене запитає:
«Що таке, скажи, Україна
Я скажу відверто йому:

ПРИСПІВ:
Україна - це я! Україна - це ти!
Україна - це ми! Україна!
Дивний спів солов’я,
В білих квітах сади,
Чорне море, Донбас, полонина.
Ми єдина сім’я,
Сестри ми і брати.
Ми з тобою і є ця країна!
Україна-це я!  Україна-це ти!
Україна-це ми! Україна!

Україна - це наша мова,
Кобзаря палаюче слово,
Це Дніпро стрімкий і Черемош,
Це смереки такі чарівні.
Але в першу чергу - це люди,
Це юнак, що замріяно любить,
Це дівчина,що вірно кохає,
Це народ,що співає пісні.

ПРИСПІВ:
Мінусовку можна завантажити Тут:

Немає коментарів:

Дописати коментар